alovelight

Alla inlägg under oktober 2012

Av @jkjansson on twitter - 31 oktober 2012 23:31

Dessa gjorde jag för ett tag sedan. Inte så supersnygga men något, jag använde ett vanligt vittnagellack (mitt var väldigt dåligt) sen använde jag en art line nagellack och gjorde det andra :)

Av @jkjansson on twitter - 31 oktober 2012 19:17

Just nu sitter jag vid min kompis dator och kollar på när hon blir plågad av sin lillebror och hennes kusin Adam.

Kompis:

- Vad heter han på bilden? (justin bieber bild) han svarar (han är 3år)

- popular.


Kompis:

- Vill du bli balettdansörs när du blir stor? Han svarar:

- aa!!


Hahha tror jag skrattar söder! så himla gulligt! och nu sitter min kompis och pratar och pratar och pratar och lär han massa bra kändisar xD

Av @jkjansson on twitter - 31 oktober 2012 19:11

Här har jag ett par gamla sommar naglar som jag gjorde för väldigt länge sedan <3   och det var väll inte så jätte snyggt på bilden häller XD

Av @jkjansson on twitter - 31 oktober 2012 08:39

Hej alla! Påslakanet köpte jag i Danmark för 199:- i en affär som heter Føtex en väldigt stor mataffär typ som Ica. Och kudden kostade 99:- men köpte den aldrig och är så.sjukt sur över att jag var så dum om inte köpte den!!! :(

Av @jkjansson on twitter - 30 oktober 2012 20:37

Om alla söta belibers undrar vart jag har hittat detta så var det i Danmark i Helsingör i en affär som heter Seeds. Ifall ni undrade <3

Av @jkjansson on twitter - 30 oktober 2012 20:27

Japp detta var mitt konstverk för ett tag sedan. Första gången inte så superbra! Men det blev väll ganska bra ändå :)

Av @jkjansson on twitter - 30 oktober 2012 20:22

Japp jag är på vift i Helsingborg/Danmark :) och så har jag köpt En nya tröja från NewYorker, 2 Vampire diaries böcker, och ett påslakan med one direction på, sen hittade jag världens snyggaste halsband! Men köpte det inte :( sen 2nya mobilskal! Från media markt. Kommer mer sen ;)

Av @jkjansson on twitter - 27 oktober 2012 16:23

Jag ska berätta snabbt om hur jag fixade mina naglar. Jag la ett lager med vitt nagellack. Sen väntade jag till det hade torkat. Sen hände jag massa olika nyanser av röd på en tidning och använde en tandpetare till att "kleta" ut det över naglarna. Var inte noggran kleta bara :)

Presentation


Hej! Hoppas du gillar allt jag skriver om! Jag har nu börjat på en ny novell som heter DanceLife! Hoppas du gillar den och allt annat jag skriver om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis gillar ni bäst?
 Justin bieber
 One direction
 Taylor Lautner
 Jonas brothers
 Selena gomez
 Shane harper
 Lady gaga
 Ian Somerhalder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards